Вхiд
Головна / Події

В Ужгороді з’явилися унікальні промопродукти

2-10-2016, 09:08

В Ужгороді з’явилися унікальні промопродукти

До Дня міста ініціативна група організацій “Культурна ініціатива Коло”, “Фортеця”, промо-група “Outsider”, промо-група “VOICE”, “Екстремальні забіги Карпатами”, “Культурна платформа Закарпаття”, Olivye House створили низку унікальних продуктів для туристичної промоції міста.

Тепер Ужгород має свій перший брендів принт. Ерделі – серце «Унг», а Клара Балог – жінка "Вар". Також був створений фільтр міста у digital art, що є початковим матеріалом для першого коміксу міста з першими супергероями Унгвару; квест "САД", аналогів якому немає в Україні.

Випущено перший сучасний біт міста у поєднанні з українською обрядовою піснею, музика написана спеціально під пісню і має місцевий (срібний) колорит звучання; створений перший флуоресцентний пейзаж міста Ужгород, що світиться вночі та ще кілька цікавих речей, інфомував ужгородський прес-клуб.


коментарі
Залишити коментар
    Имя
    Почта
    оновити, якщо не видно коду